Dagens outfit

Jag har tagit en motionsrunda och tänkte göra en "dagens outfit" eftersom jag såg ut som en klase bananer, men min kamera dog och nu ser jag inte längre så svettig och oattraktiv ut som jag gjorde direkt när jag kom innanför dörren. Framförallt har jag bytt om till smoking, sitter med ett glas martini och röker en cigarr. Det blir i textform:

Mössan har jag lånat av MW eftersom den tidigare glömdes på krogen av M. Den är grå och troligen köpt på ICA.
Skägget är mitt eget.
Halsduken är i Ukrainas färger och ärvd från typ 70-talet. Antique!
Tröjan är från Academic Work och kliar vanligtvis.
Joggingbyxorna är beiga, köpta på ICA Maxi och lånade på obestämd tid av ett ex (det har gått cirka fem år nu)
Långkallingarna är svarta med ett stort hål i arslet. Troligen upphittade i någon trappuppgång och hemtagna på fyllan.
Skorna köpte jag för elva kronor av en klasskamrat i högstadiet. Det är äkta Reebok storlek 43. Luktar helvete.
Pannlampan är ett jävla åbäke med gummisnoddar och remmar. Passar bäst i handen!

Totalt pris: 50 spänn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0