Miss you in a heartbeat

...trodde jag var låten Animal med Def Leppard. Vet inte hur jag fick ihop det där men av någon outgrundlig anledning så trodde jag att två låtar var en låt. Likt Pettsson så kliar jag mig i skägget av förbryllning.

Igår fyllde F år och det blev såklart en kväll att minnas (så gott det går). Jag vaknade i en aldrig tidigare besökt säng imorse med hård, skön madrass och med något som liknar ett provrör i fickan med texten "not for individual package sale" och "adult beverage". Det förvånar mig hur lätt jag kan somna på nya platser numera. När jag var yngre så behövde jag i princip min snuttefilt för att sova tryggt, men nu slocknar jag wherever I lay my head.
Hur som helst så var jag med sällskap runt halva stan och till slut kände jag mig som själva solen (att allt snurrar kring mig). Dessutom hamnade jag väldigt nära mitt gamla hem i björkhagen. Även om jag avskydde den jävla kylan i björjkhagen så kan jag inte annat än erkänna, att jag har många fina minnen därifrån, och jag saknar den tiden i mitt liv.

Vidare så träffade jag M:s föräldrar idag (jag har förstått det där med att inte säga hela namn, då slipper man bli anklagad för intigritetskränkning) vilket jag gjort tidigare men bara som hastigast (trots att vi känt varandra i vadå, två och ett halvt år?). Blev bjuden på te och macka och jag använde frasen "tack så hjärligt" vilket jag aldrig tidigare har gjort. Kanske är lite frukt trots allt...
Vidare så har ytterliggare en person kommenterat att jag blivit smalare idag. Jag är medveten om det men jag har liksom viktigare saker att tänka på. Jag lovar att bli Knubbis igen med mina fans så snart som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0