Post script

Jag kanske tog lite stryk av träningen trots allt, som beskrevs i tidigare inlägg. Jag har stundvis haft en känsla av "håll" i hjärttrakten trots att jag inte anstränger mig. Känner inte igen den känslan, men det verkar inte bli värre heller. Vi får väl se när/om jag vaknar imorgon, haha.

Jag har fått en mängd böcker att läsa (även lånat en del av C, tack!) och ska plöja igenom dem. Först sista sidorna i Fördjupade studier i katrastroffysik och lämna tillbaka innan någon saknar den, sedan vampyrromanen av Anne Rice (hennes syster var löperska - snabbrice, haha) och sen Stäppvargen. När jag får mina glasögon så kan jag dessutom se vad jag läser. Mycket praktiskt.

"Vill ni veta var jag har lagt mina pengar? Jaaa jag har lagt dem i madrassen förstår ni! Men för att vara på den säkra sidan så har jag låst in madrassen i ett kassaskåp!"

Haha, varför kom inte jag på den där vitsen först!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0