det är inte lätt när det är tungt

Jag är så jävla glad i mat, som det heter. Jag äter säkert var tredje timme och hinner bli hungrig mellan måltiderna. Min metabolism skulle vara underbar om jag vore en supermodell men det är man ju inte precis. Men super på helgerna gör jag ibland, haha.

Andra kroppsdelar med tillhörande egenskaper som kan komma till användning:

Lång hals - om man behöver smygtitta runt snäva hörn
Breda axlar - ifall man extraknäcker som elledning
Flint - ifall man extraknäcker som solfångare
Stora ögon - ifall man extraknäcker som flugpapper

Nej, nu blev det alldeles för karriärsinriktat! Jag jobbar för övrigt på att få bredare hals/nacke. Det tycker jag är stiligt.

För övrigt så drömde jag senast inatt, och jag minns även drömmen (ja, jag vet att man drömmer varje natt). Hur som helst - jag drömde om jobbet. Hallelujah. Som om man inte fick nog varje dag. Jag minns när jag jobbade jävligt mycket i början av året. Då drömde jag också om jobbet. Den bisarraste drömmen var när jag drömde att min dåvarande kvinna låg på en lagerplast och jag på en annan. HAHA! Tur att jag inte jobbar som fiskrensare eller något... då skulle jag väl drömma att jag låg i en sardinask. Ännu mer tur att jag inte är proktolog! Då skulle jag väl drömma att jag...



Kommentarer
Postat av: Ella

Bra med fötter.
Så man kan locka underligga män.

2008-05-09 @ 00:32:14
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: Susanne

Hörru, är det du som väljer reklamen som ska visas på din blogg haha...

2008-05-10 @ 12:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0