efter jobbet

Jag trivs i mina solglasögon. Det är jävligt bekvämt och praktiskt att kunna se på människor bakom solglasögonen utan att de förstår att jag ser på dem. Lite stört kanske, jag vet inte.

Idag har jag varit hos Marianne och ätit pizza. Jag ska inte dra någon resumé för jag antar att den enda som läser och intresserar sig är just Marianne, och hon vet redan att jag faktiskt var hemma hos henne idag. Såklart går det inte att undvika att nämna baby lou. Such a liten bebis. Får en att tänka att det inte är så hemsk att växa upp och skaffa familj. Efterlyser en bild som jag kan ha på för att demonstrera självaste bebisen. Du vet mitt nummer, ok? Haha.

Jag undrar ibland över vad som är bäst att säga efter att man har fått något. Säger man bara "tack"? Jag säger "tack så mycket", men det varierar. Ibland säger jag "tack tack" men det är jävligt dumt. Jag hatar folk dubblerar sådana fraser. Tänk om de alltid gjorde så! "En öl tack en öl tack". Då skulle de få två öl, och sen när de säger "nej nej jag skulle ha en öl en öl" så får de väl två öl till. Nej, var lite konsekventa för helvete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0