hallå

Sparkar igång bloggen om mitt egocentrerade liv och de sinnesintryck som skriker efter uppmärksamhet om att hamna på den här digitala dagboken (att jag kallar en blogg för en 'digital dagbok' kanske skvallrar om hur länge sedan det var jag sysslade med sådana här, hyfsat moderna, påhitt).

Att jag sedan beskriver bloggen som 'ytterst modern' när den i själva verket är ett jävligt utprövat och nästan på nedåtgående medie skvallar väl ännu mer om hur off road jag har varit. ATT SEDAN SKRIVA 'OFF ROAD' OCH BLANDA ENGELSKA OCH SVENSKA, NÅGOT SOM VAR MODERNT FÖR FLERA ÅR SEDAN SKVALLRAR ÄNNU MER OM ATT JAG VARIT BORTA FRÅN DEN HÄR VÄRLDEN EN LÄNGRE TID!


I övrigt är jag en mycket lugn och avslappnad människa.


Kommentarer
Postat av: Ella

Gud vad jag älskar dig, det här och livet.
Dock har jag ont i höger tumme.

2008-05-04 @ 12:24:35
URL: http://jagskaingetha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0