mannen som blev en julegris

Julafton ja. Jag är ingen misantrop men jag uppskattar inte schemalagda glädjeaktiviteter. Men som alla säger - det är barnens högtid. Och eftersom det är en del barn (från 0-12 år) så blir ju julafton en väldigt glädjefylld högtid även i mitt hus. Jag älskar att se barnen glada!

Jag fick en del presenter emellertid. Det mest minnesvärda är nog att jag lyckades gissa vilken SORTS whiskey paketetet innehöll innan jag ens tagit bort omslagspappret. Jag och whiskeyn är som ett gammalt gift par som känner igen varandra genom enbart vittringen.

Jag har massor att skriva men jag ska fila på en musikgrej jag har i huvudet. Haha, vem har smugglat in en bågfil i min hjässa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0