Kadaverloppis

Jag ska donera mina organ. När jag dör förr eller senare så är det bara att hugga in i mitt köttsliga julbord. Så jävla onödigt och själviskt att inte donera sina organ. Vad ska man nödvändigtvis med dem till när man kolat vippen? Om jag går ut ikväll och blir påkörd av en buss och hamnar vid de saliges ängder, så är det ju underbart om någon kan få ett nytt liv tack vare mina kvarlevor.
Jag skulle gärna ge blod också, men jag är så väldigt rädd för nålstick i just artärerna. Stick mig gärna i arschlet eller näsan men inte där. Jag skulle nog svimma och slå skallen i golvet och förblöda. Ironiskt.

Jag ska strunta i kärlek ett tag. Jag har ingen on/off-knapp som så många verkar ha. Jag är den trogna typen. Jag är den typen av man som alla kvinnor drömmer om tills de träffar en. Ironiskt.

Four roses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0