Dr glasögon

Sedan en smärre tid så har jag iklädit mig glasögon, då min syn varit lika illa som en hemmafest i Thailand utan hepatit-C-sprutor. Att jag är toksnygg och har skev självbild visste ni ju redan, kära läsare. Men att jag skulle se så mycket äldre ut hade jag inte föreställt mig. Jag ser alltså mer intelligent (jag var nära att felstava det ordet) och till åren komna ut, enligt mina nära och kära. Men som bevis på moset så slapp jag visa leg på bolaget igår! Det har hänt två gånger tidigare, men är det någon slump att det hände igår, första gången jag är på bolaget i mina nya glajjor? Dessutom stod det en vakt precis vid kassören så han borde mer än någonsin tidigare bett om att få leg.

Det är kul på flera sätt. M har tappat sitt leg, jag behöver inget leg, och jag och M har misstagits för syskon. Kan man pussla ihop det där?

För övrigt så känner jag mig rehabiliterad och glad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, hemmafest i Thailand utan hepatit c-sprutor. Mycket illa...

2009-05-12 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0